Jäsenelle

Kiitos että olet jäsen!

MLL:n jäsenenä olet rakentamassa hyvää ja turvallista arkea lapsille ja perheille. Sinun ja muiden jäsenten ansiosta MLL voi esimerkiksi kouluttaa perhekummeja vanhempien tueksi ja tukioppilaita turvallisen kouluyhteisön rakentajiksi, ylläpitää joka päivä avoinna olevaa Lasten ja nuorten puhelinta sekä lievittää yksinäisyyttä tarjoamalla avoimia kohtaamispaikkoja, kuten Kivirikon Perhetalon  erilaisia toimintoja tai sukupolvien yhteisiä Terhokerhoja.

Yhdessä olemme merkittävä toimija, jonka tekemisellä muutetaan monen ihmisen arkea paremmaksi.

Mikäli muutat toiselle paikkakunnalle, vaihdat sähköpostia tai puhelinnumeroa tai haluat lisätä lapsesi jäseneksi, voit tehdä sen painamalla alla olevaa painiketta.