Lastenhoitopalvelu Lapsiparkki

Arjen apu

Lastenhoitopalvelu Lapsiparkki palvelee perhetalo Kivirikossa maanantaisin klo 9-16.00.

Perhetalossa työskentelevillä ammattilaisilla on paljon kokemusta lasten hoitamisesta ja perheiden kanssa toimimisesta. Lapsenne on turvallisissa ja luotettavissa käsissä!

Toiminnassa jokainen lapsi huomioidaan yksilönä kehitystä ja kasvua tukien. Lapsiparkissa touhutaan lähinnä lapsen toiveiden mukaisesti leikkien, pelaillen ja yhdessä aikaa viettäen. Lapsiparkissa on usein myös leikkikavereita.

Lapsiparkki on avoin kaikille yksityishenkilöille,  MLL jäsenyydestä riippumatta.

Miten toimin?

Varaa hoitoaika soittamalla, puh.  045 262 4281. On hyvä tehdä ennakkovaraus, mutta hoitoaikoja voi tiedustella akuutisti myös samalle päivälle.

Voitte itse päättää hoitopäivän pituuden aukioloaikojen puitteissa. Huomioittehan kuitenkin, että lapsiparkissa ei ole mahdollisuutta ulkoilla tai nukkua päiväunia.

Lapsen tulee olla iältään vähintään 10 kk, yläikärajaa ei ole.

Sovittaessa lapsiparkkiin voi tulla myös tutustumaan yhdessä vanhemman kanssa.

Käytännöt

Lapsen hoitoreppuun pakataan vaihtovaatteet ja vaipat sekä lapselle hoidon aikana tarjottavat eväät. Omia astioita ei tarvita.

Sairasta lasta ei voi tuoda hoitoon.

Ensimmäisellä hoitokerralla täytetään lapsen tiedot - lomake, joten saatteluun on hyvä varata riittävästi aikaa.

Maksut

Yksi lapsi7 € / h (MLL jäsenetu 4 € / h)
Kaksi tai useampia lapsia9 € / h (MLL jäsenetu 6 € / h)

Maksutavat MobilePay / korttimaksu / käteinen.

MLL jäsenetu on hyödynnettävissä mobiilijäsenkortilla, kun jäsenyys ja jäsenmaksutiedot ovat ajan tasalla.

Jos haluat liittyä jäseneksi, voit tehdä sen kätevästi verkossa.

Ota yhteyttä, me autamme!

Tiedustelut

perhetalo@mllseinajoki.fi

*

MLL lastenhoitajien koulutusta ja välitystä koskevissa ota yhteyttä MLL Pohjanmaan piiriin, joka alueellamme koordinoi ko. toimintaa.