Yritys tai yhteisö, tule kannatusjäseneksi!

MLL Seinäjoen paikallisyhdistys ry on toiminut seinäjokisten lasten, nuorten ja perheiden hyväksi jo yli sata vuotta!

Tule mukaan tukemaan toimintaa!

Mistä on kyse?

Perhetalo Kivirikko on lasten, nuorten ja perheiden kohtaamispaikka, jonne jokainen on tervetullut. MLL Seinäjoki esitti ajatuksen "lastentalosta" Seinäjoen kaupungille jo 1950-luvulla ja tavoite toteutui vuonna 2014. Siitä lähtien perhetalo Kivirikko on toiminut nykyisellä paikallaan kaupungin keskustassa, Tammi-kampusalueella.

Perhetalon ovet ovat avoinna jokaisena arkipäivänä. Kohtaamispaikkatoimintaa järjestetään vauva- ja lapsiperheille, koululaisille ja nuorille.

Perhetalon toiminta on MLL Seinäjoen ydintyötä. Lisäksi yhdistys tekee vaikuttamistyötä, kuten paikallisia kannanottoja lasten, nuorten ja perheiden eduksi.

Yhdistyksellä on 2 kokopäiväistä työntekijää. Hallinto toimii vapaaehtoispohjalta.

Mitä kannatusjäsenyys tarkoittaa?

Tervetuloa kaikki seinäjokiset yritykset ja yhteisöt kannatusjäseniksemme!

Kannatusjäsen tukee yhdistystä jäsenmaksulla 50€ / vuosi. Saat vuosittain jäsenmaksun laskuna.

Jäsenmaksu ohjautuu kokonaisuudessaan lapsia, nuoria ja perheitä tukevaan toimintaan.

Yhdistyksen tuotoilla voidaan esimerkiksi palkata toimintaan lisäkäsiä, tehdä huonekalu-, laite- tai tavarahankintoja perhetalolle - tai vaikka joskus keksiä jotain ihan spesiaalia, vaikkapa järjestää alakoululaisten disco.

Haluan liittää yritykseni/yhteisöni kannatusjäseneksi! Miten toimin?

Hienoa, olette lämpimästi tervetulleet mukaan! Jätä allaolevalla lomakkeella meille yrityksesi tiedot - saat meiltä yhteydenoton puhelimitse tai sähköpostitse.

Haluamme osallistua enemmän - vaikkapa lahjoittaa yrityksen joulukorttirahat?

Oi miten mahtavaa! Meillä lahjoitukset tulevat hyvään käyttöön ja tarpeeseen. Otamme lämpimästi lahjoitukset vastaan.

Ota yhteyttä puheenjohtajaamme Henna Helmi Heinoseen henna.helmi.heinonen@mllseinajoki.fi  tai perhetalon johtajaan Sari Takalaan sari.takala@mllseinajoki.fi / P. 045 261 7337.

Liity kannatusjäseneksi heti!

Haluan yhteydenoton ensisijaisesti