Testamenttilahjoitus?

Moni kokee MLL:n toiminnan mielekkääksi testamenttilahjoituksen kohteeksi. MLL:n toiminta kohdistuu jokaisella vuosikymmenellä suoraan sen ikäpolven lapsiin ja nuoriin.

Miten toimin?

Jotta lahjoitus kohdentuisi juuri sille alueelle, jolle testamentin jättäjä haluaa, testamentin osoituksessa tulee mainita selvästi juuri kyseisen alueen yhdistyksen nimi.

Jos siis haluat kohdentaa testamenttilahjoituksesi MLL:n toimintaan juuri Seinäjoen alueelle, merkitsethän lahjoituksen kohteeksi ”MLL Seinäjoen paikallisyhdistys ry.” tai ”Mannerheimin Lastensuojeluliiton Seinäjoen yhdistys ry”.

Jos haluat varmistua asiasta, voit aina kysyä lisätietoa suoraan yhdistyksestämme. Tavoitat meidät sähköpostitse yhdistys@mllseinajoki.fi tai puhelimitse 045 262 4281.

Testamenttilahjoitus on arvokas ele, josta olemme syvän kiitollisia.