Yritys tai yhteisö, tule tukemaan 100-vuotiaan MLL Seinäjoen tulevaisuutta!

23.10.2022

MLL Seinäjoen paikallisyhdistys ry täyttää kuluvana vuonna pyöreät 100 vuotta. Yhdistyksen ydin on kaupungin keskustassa toimiva perhetalo Kivirikko. Satavuotisjuhlan kunniaksi yhdistys kutsuu kaikki paikalliset yritykset ja yhteisöt kannatusjäsenikseen.

Kannatusjäsenenä olette mukana aina!

Perhetalo Kivirikko on lasten, nuorten ja perheiden kohtaamispaikka, jonne jokainen on tervetullut. MLL Seinäjoki esitti ajatuksen "lastentalosta" Seinäjoen kaupungille jo 1950-luvulla ja tavoite toteutui vuonna 2014.

Perhetalon toiminnan lisäksi MLL Seinäjoki järjestää kaikille avoimia lastentapahtumia sekä tekee kannanottoja lasten, nuorten ja perheiden hyväksi.

Yhdistyksen kaikki toiminta on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumatonta. Taustallamme ovat Mannerheimin Lastensuojeluliiton perhettä ja arkea kunnioittavat arvot.

MLL Seinäjoen 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi kutsumme kaikki seinäjokiset yritykset ja yhteisöt yhdistyksemme kannatusjäseniksi!

Kannatusjäsenyys pähkinänkuoressa:

• Kannatusjäsen tukee yhdistystä jäsenmaksulla 50€/vuosi. Saat vuosittain jäsenmaksun laskuna.
  • Jäsenmaksu ohjautuu kokonaisuudessaan lapsia, nuoria ja perheitä tukevaan toimintaan. Tuotoilla voidaan esimerkiksi palkata toimintaan lisäkäsiä, tehdä huonekalu-, laite- tai tavarahankintoja taikka joskus tehdä jotain ihan spesiaalia, vaikkapa järjestää alakoululaisten disco.
  • Kannatusjäsenenä saat noin 6 kertaa vuodessa sähköisen jäsenkirjeemme. Pääset seuraamaan toimintaamme - voit myös bongata  hyviä yhteistyömalleja.

Lisätietoa ja liittymisohjeet löydät kannatusjäsenyydestä kertovalta sivulta!

Entä haluatko lahjoittaa yrityksen joulukorttirahat?

Lahjoitukset ovat perhetalon toiminnalle tuiki tärkeä tukipilari. Otamme lämpimästi vastaan kaikki lahjoitukset, niin isot kuin pienet.

Yleislahjoitukset kohdennamme täysimääräisinä perhetalon toimintaan, juuri sinne, missä kulloinkin on suurin tarve.

Halutessasi voit luonnollisesti kohdentaa lahjoituksen myös tarkemmin tiettyyn toimintoon tai tarpeeseen, jonka perhetalolla olet huomannut.

Tiedot 100-vuotiaan MLL Seinäjoen muistamiseksi:

Tilinumero: FI10 4108 0010 7791 33
BIC: ITELFIHH

Lahjoituksissa ja kaikissa muissakin yhteistyöasioissa voit aina ottaa yhteyttä:

Yhdistyksellä on 100-vuotisjuhlavuoden keräystä varten voimassa pienkeräyslupa ajalle 12.10.-31.12.2022 (RA/2022/1392).