Vuoden 2022 hallitus aloittaa

31.12.2021

Yhdistyksen syyskokouksessa 10.12.2021 valittiin yhdistykselle uusi hallitus, joka aloittaa työnsä 1.1.2022. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Henna Helmi Heinonen.

Takarivi: Henna Malila, Elina Partanen, Salla Hämeenaho, Henna Helmi Heinonen, Henna Saunamäki, Sanna Kok. Eturivi: Tanja Koskela, Katja Aro, Maria Koivuniemi, syyskokouksen puheenjohtajana toiminut Seinäjoen kaupungin kaupunginvaltuutettu ja vt. hyvinvoinnin ja terveyden koordinaattori Henna Rantasaari sekä perhetalon sydän ja emäntä, Sari Takala, jonka tittelinä on jatkossa perhetalon johtaja. Kuvasta puuttuvat hallituslaiset: Justiina Kaleva, Laura Kivimäki, Hanna-Mari Piikkilä, Heli Ridanpää, Johanna Riihioja.

Syyskokouksessa 12.12.2021 valittiin yhdistykselle uusi hallitus, joka koostuu pääosin vanhoista jatkavista, mutta ilahduttavasti saatiin myös uutta osaamista mukaan!

Yhdistyksen hallitukseen vuonna 2022 kuuluvat:

Katja Aro (uusi)
Salla Hämeenaho
Justiina Kaleva (uusi)
Maria Koivuniemi
Tanja Koskela
Henna Malila (uusi)
Elina Partanen
Heli Ridanpää
Johanna Riihioja
Henna Saunamäki
Laura Kivimäki (varajäsen)
Sanna Kok (varajäsen, uusi)
Hanna-Mari Piikkilä (varajäsen, uusi)

Hallituksen ensisijainen tehtävä on toteuttaa yhdistyksen toimintasuunnitelmaa, joka syyskokouksessa hyväksyttiin.

Toimintasuunnitelman mukaisesti yhdistyksessä vuonna 2022...

• panostetaan edelleen etenkin perhetaloon
  • etsitään uusia toimintamalleja nuorisotoimintaan
  • tarjotaan vapaaehtoisille monia tapoja olla mukana
  • löydetään jäsenviestintään uusia tehoja ja tapoja
  • järjestetään pieniä tapahtumia ja tempauksia, ehkä myös jokin suurempi,
  • jatketaan hyvää yhteistyötä monien tahojen kanssa,
  • juhlitaan yhdistykseen 100:nnetta toimintavuotta,
  • ja ennen kaikkea pidetään hyvää huolta yhdistyksestä!