MLL Seinäjoki esittää MLL Pohjanmaan piirin puheenjohtajaksi Hanna-Mari Piikkilää

4.11.2021

MLL Seinäjoen paikallisyhdistys ry esittää MLL Pohjanmaan piirin puheenjohtajaksi
kaudelle 2022-24 Hanna-Mari Piikkilää. Esitystä tukee myös viisi muuta paikallisyhdistystä piirin alueelta.

Hanna-Mari on 38-vuotias hallintotieteiden maisteri. Hän työskentelee Humanalla
asumispalveluiden hallintojohtajana ja on kolmen 4-11 -vuotiaan lapsen äiti.

Hanna-Mari on syntynyt ja kasvanut Karijoella. Vuodesta 2009 alkaen hän on asunut
Seinäjoella.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminta on Hanna-Marille erittäin tuttua sekä
vapaaehtoisena että työntekijänä. Vuosina 2012-2015 hän toimi MLL Pohjanmaan piirin työntekijänä, jolloin työtehtäviin kuului tuolloin mm. yhteydenpito yhdistyksiin piirin alueella. Vapaaehtoisena Hanna-Mari on ollut Seinäjoen yhdistyksen toiminnassa mukana vuosina 2016-2018.

MLL Seinäjoki näkee Hanna-Marin olevan paras mahdollinen vaihtoehto seuraavaksi MLL Pohjanmaan piirin puheenjohtajaksi, koska hänellä on:

• syvällistä osaamista ja ymmärrystä MLL:n organisaatiosta,
  • osaamista puheenjohtajuuteen vaadittavista tehtävistä (esimiestehtävät, hallinto, talous),
  • hyvät yhteistyösuhteet moniin alueen yhdistyksiin,
  • hyvät yhteistyösuhteet piirin työntekijöihin,
  • visio siitä, mihin suuntaan piirin työtä tulisi viedä.

Tukensa Hanna-Marille MLL Pohjanmaan piirin puheenjohtajaksi ovat MLL Seinäjoen paikallisyhdistyksen lisäksi antaneet tässä vaiheessa:

• MLL Nurmon paikallisyhdistys
  • MLL Peräseinäjoen paikallisyhdistys
  • MLL Jalasjärven paikallisyhdistys
  • MLL Ilmajoen paikallisyhdistys
  • MLL Karijoen paikallisyhdistys

MLL Pohjanmaan piirin puheenjohtaja kaudelle 2022-24 valitaan piirin syyskokouksessa 21.11.2021.