Haemme lapsi- ja perhetoiminnan ohjaajaa perhetalolle!

13.10.2021

MLL Seinäjoki hakee Seinäjoen keskustassa toimivaan perhetalo Kivirikkoon lapsi- ja perhetoiminnan ohjaajaa.

Lapsi- ja perhetoiminnan ohjaaja vastaa perhetalon päivittäistoimintojen suunnittelusta, valmistelusta ja toteutuksesta yhteistyössä työparin kanssa,

Perhetalo Kivirikon päivittäistoimintaan kuuluvat:

-vertaistuelliset perhekahvilat ja perheryhmät
-erilliset lapsiryhmät
-lastenhoitopalvelu, joka vastaa perheiden äkilliseen hoitotarpeeseen

Lisäksi ohjaajan työtehtäviin kuuluu toimintaa tukevia rutiineja, kuten laskutus ja mainostus sekä pienet siivous- ja keittiötehtävät.

Osana työnkuvaa pääsee kehittämään perhetalon palvelukokonaisuutta.

Etsimämme henkilö on:

• perhetoiminnan ja ohjaamisen ammattilainen,
  • jolla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. lastenohjaaja tai lähihoitaja),
  • ja jolla on kokemusta eri ikäisten lasten ja vanhempien kanssa työskentelystä.

Eduksi katsotaan yhdistystoiminnan tuntemus sekä kokemus markkinoinnista ja viestinnästä.

Ohjaajan työssä onnistuminen edellyttää:

• hyviä vuorovaikutustaitoja,
  • innostunutta työotetta,
  • oma-aloitteisuutta
  • kykyä mukautua vaihtelevaan työympäristöön.

Arvostamme sitoutumista sekä työhön että MLL:n perhekeskeisiin arvoihin.

Vastineeksi tarjoamme:

• merkityksellisen työn arvostetussa järjestössä
  • rajattomat mahdollisuudet innovoida ja toteuttaa itseään yhdessä pienen, innostuneen työyhteisön kanssa.

Palkka, työaika ja muut ehdot:

Palkkaus yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukaan, tehtäväkohtainen palkkaluokka G19C. Peruspalkan lisäksi maksetaan alan aiempaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää TES:n palkkataulukon mukaisesti.

Kyseessä on kokopäivätyö. Työaika sijoittuu pääosin arkisin klo 8-17:30 välille. Lisäksi tehtävään kuuluu iltatyötä arki-iltoina 1-4 kertaa kuukaudessa erikseen sovittavina iltoina.

Tehtävä on määräaikainen 31.12.2022 saakka ja muuttuu mahdollisesti jatkossa vakituiseksi.

Työn aloitus sovitusti, kuitenkin viimeistään tammikuun 2022 aikana.

Tehtävään valitun on esitettävä rikosrekisteriote ennen työsuhteen alkamista.

Perhetalo Kivirikko on savuton työpaikka.

Näin haet paikkaa:

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo viimeistään 10.11.2021 sähköpostiin yhdistys@mllseinajoki.fi.

Merkitse sähköpostin otsikoksi Lapsi- ja perhetoiminnan ohjaaja. Mainitse hakemuksessasi, milloin olet käytettävissä työhön.

Haastattelut järjestetään 11.-12.11.2021.

Lisätietoja puhelimitse 14.10, 28.10 ja 8.11 klo 9-16 perhetalon johtava koordinaattori Sari Takala, p. 045 261 7337.

Tutustu MLL Seinäjoen ja perhetalo Kivirikon toimintaan: