Kevään tunnelmia ja kiitos!

24.5.2020

Kesää kohti mennään, mutta ensin kiitokset kuluneesta keväästä! Poikkeusolojen aikana toimintaa on järjestetty sosiaalisessa mediassa ja verkossa. Maaliskuussa koordinoimme Seinäjoen alueen nallejahtia, nallejahtikartalle kirjattiin liki 300 bongausosoitetta. Mukaan lähti kotien lisäksi laaja joukko paikallisia yrityksiä. Pääsiäisenä koko Seinäjoki etävirpoi ja etsi palkkaa perhetalon pihapiiristä. Vappuaattona järjestettiin ihan huikea virtuaalivappudisko. Tunnelma oli katossa, diskoon osallistui yli 100 perhettä. Äitienpäivän aattona tarjosimme äideille voimaillan, ihastuttavan Alma Sipilän olohuonekonsertin. Vielä kevään huipennukseksi lelut pääsivät perhetaloon yökylään. Etäperhekahviloita järjestettiin yhdessä MLL Pohjanmaan piirin ja muiden yhdistysen kanssa. Olemme eläneet arkea kanssanne kotona-kalenterin ja lorutervehdysten myötä. Kiitos, kun olette olleet mukana!