Jäsenedut

MLL Seinäjoen yhdistys tarjoaa jäsenilleen paikallisia etuja.

Jäsenet saavat alennusta mm. MLL:n järjestämien kerhojen kurssimaksuista ja käyttäessään perhetalon palveluja. Lisäksi jäsenetuja tarjoavat useat paikalliset yritykset.

Jäsenedut saa käyttöön mobiilijäsenkorttia näyttämällä, joka on ladattavissa kännykkään kirjautumalla Oma MLL-sivuille.

Kortti ja jäsenedut ovat voimassa, kun jäsenyys ja jäsenmaksutiedot ovat ajan tasalla.

Paikalliset jäsenedut

Etelä-Pohjanmaan Katsastus Oy
Katsastusmaksusta 10% alennus.

Hotelli-Ravintola Alma
Pääruoan yhteydessä ilmainen jälkiruoka.

Musiikkiopiston Kahvila Tmi Sari Rajamäki
Lounaskeitosta ja -salaatista sekä kahvista ja täytetyistä sämpylöistä 20% alennus.

Namitupa
Kivijalkamyymälässä 10% alennus ja verkkokaupassa kaupan päälle ylläriherkku koodilla "MLL".

Ravintola Marttilan Talli
Lounas hintaan 9,20 €, alle 5-vuotiaat syövät ilmaiseksi ja alle 12-vuotiaat puoleen hintaan.

Rengastien Autotarvike Oy
Tuntuvia etuja tuoteryhmästä riippuen, alennukset 10% - 40% kaikille MLL jäsenille.

The Kids & Mothers
Normaalihintaisista Name it ja Mamalicious tuotteista 10% alennus.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Zoomi / Seppälän valokuvaamo
Kivijalkamyymälässä 15% alennus tuoteryhmissä: valokuvat, canvastaulut, julisteet ja tapetit omasta tiedostosta sekä 10% alennus tuoteryhmissä: kehykset ja albumit.

Valtakunnaliset jäsenedut

Lapsemme-lehti vuosikerta, ilmestyy kaksi kertaa vuodessa

Katso valtakunnalliset jäsenedut täältä.