Jäsenyys

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä?

Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta.

MLL Seinäjoen yhdistys puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaiken ikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Jäseneksi liittyminen on helppoa! Voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

Jäsenenä saat Lapsemme-lehden vuosikerran ja olet oikeutettu moniin paikallisiin ja valtakunnallisiin jäsenetuihin. Tervetuloa mukaan!

MLL Seinäjoen jäsenmaksu 25 euroa vuodessa. Alle 18-vuotiaiden jäsenyys on maksuton. Halutessasi voit myös maksaa 5 euron vapaaehtoisen tukimaksun MLL:n hyväksi.

Täytä jokaisesta perheenjäsenestä oma liittymislomake.